Herr Knekt startar blogg!

Så trevligt att du hittat hit! Herr Knekt har beslutat att dela med sig av en del av sina äventyr och utmaningar. 
Du är såå välkommen att kika in i den del av mitt liv som jag väljer att visa här.

Kanske finner du glädje, tröst, idéer eller får någon slags inspiration av mina inlägg. Hursomhelst tycker jag i alla fall själv att det ska bli spännande att se vart det hela tar vägen.

Jag är ganska säker på att bloggen kommer handla till stor del om familjens husprojekt. Vi har precis påbörjat en resa som startat med en tom tomt och som ska resultera i ett färdigt hus för familjen att flytta in i. Men det kommer säkert spilla över en hel del andra tankar och händelser rakt in i bloggen som ren bonus för trogna läsare.

Viktiga kort i min lek
Herr Knekt -Japp, det är ju jag det. Nudas Veritas. Yours truly.
Hjärter Dam - HD i min lek är förstås min kära hustru Mizzy L.
Jokern - Vår gemensamme son och familjens nya mittpunkt. Född juni 2008. Junior äger oss alla.
Ruter Dam - Min förstfödda. Dottern som som nu är 18 år. Sjunger, pluggar, jobbar. Messar, festar, lever. Så underbar.
Spader Kung - Min äldste son. Musikbegåvningen. 14 år. På väg in och ur målbrottet. Varm. Ödmjuk. Fantastisk. 


Återigen - Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0